niedziela, 7 września 2014

Londyn #1

Cześć ! Ostatnio niestety mam bardzo mało wolnego czasu, przez co jest mało nowych postów.
Na całe szczęście mam mnóstwo zdjeć i postów już przygotowanych, wiec chociaż w ten sposób mogę wrzucać jakies nowości :)

Tak jak obiecałem w poprzednim poście ten wpis chce przeznaczyć na zdjęcia, które razem z Fashion on My Tippitoes zrobiliśmy w Londynie.

Zapraszam 

W Londynie znaleźliśmy sie ponieważ Ania - moja ciocia brała ślub i zaprosiła nas na swoje wesele.
Ceremonia bardzo mi sie podobała, Ania i Josh zadbali o najmniejsze szczegóły, aby ich dzień był idealny :)

Na ceremonii ślubnej miałem na sobie:
Marynarkę z Vistuli
Koszulę z Zary
Spodnie - Levis 511 Communer
Mokasyny - Zara

Pózniej na sama cześć weselną, która jest zupełnie inna niż w Polsce założyłem luźniejszą koszulę Ralph Lauren.


W Londynie byliśmy 10 dni, zwiedzalismy bardzo dużo, ale nie zapomnieliśmy tez o zakupach na Oxford St itd. :P

Gorąco polecam zwiedzenie takich miejsc jak Parlament Square, British Museum, Natural History Museum, National Gallery, Science Museum, Hyde Park i innych klasycznych miejsc w Londynie.

Bardzo polubiłem to miasto, ale niestety jest bardzo brudne i stwierdziliśmy z My Tippitoes, że Londyn jest fajny żeby przyjechać zobaczyć, wyjechać. Ale nie chciałbym tu mieszkać przez ten cały tłum ludzi, których mija się dzień w dzień.

Zapraszam do komentowania, lajkowania mojego fanpage, śledzenia mnie na Instagramie : www.instagram.com/szymonstanko

Oraz do sprawdzenia bloga mojej dziewczyny : www.mytippitoes.blogspot.com


Pozdrawiam !























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz