piątek, 15 sierpnia 2014

Chorwacja, Rab #3

Cześć ! Dziś chciałbym pokazać Wam kolejną stylizację z pobytu w Chorwacji. Po dzisiejszym poście mam zamiar zacząć serię postów z pobytu w Anglii :)
Tymczasem zachęcam do zapoznania się z poniższymi fotami!


Wybierając sie na wieczorny spacer po starym mieście, postanowiłem ubrać sie bardziej casualowo niż zwykle. Założyłem polówkę, kupiona jakiś czas temu w H&M, do tego denimowe spodenki rownież tej firmy. Całość uzupełniłem mokasynami z Zary, które kolorystycznie idealnie dopełniają fit.

Muszę przyznać, że chodząc na co dzień w butach z milionem systemów, które zapewniają wygodę w mokasynach chodziło mi się dziwnie, ale dość wygodnie. Różnica była jedynie taka, że po godzinie zaczęły boleć mnie już nogi :)

Zapraszam do śledzenia mojego prywatnego Instagrama:
www.instagram.com/szymonstanko

Oraz do odwiedzenia bloga mojej dziewczyny:
www.mytippitoes.blogspot.com

Pozdrawiam ! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz