środa, 20 sierpnia 2014

Białystok #1

Cześć! Osoby, które obserwują mojego Instagrama i Fanpage wiedza, że przebywam obecnie w Białymstoku u swojej dziewczyny. Zrobiłem już foty do dwóch postów, ale planuję zrobić jeszcze kilka. Następny post będzie z duża ilością fot z Londynu :)
Szybko i krótko na temat fitu:
Czarna koszulka i spodenki pochodzą z H&M.
Pasek pokazany na zdjęciach to mój zakup z Londynu - Gucci
Zegarek - Omega Seamaster
Buty - New Balance 1300 ARC

Poszliśmy też do kina na film "Lucy". Szczerze mówiąc bardzo polecam. Bardzo dobre kino, dające do myślenia. Lubię takie filmy, które pokazują jakaś wizję, której nie można kategorycznie odrzucić. 

Zapraszam do obczajenia fotek, oraz śledzenia mnie na moim prywatnym InstagramieKilk! i Fanpage!

Zdjęcia wykonała moja dziewczyna z Fashion on my tippitoes KLIK! :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz