poniedziałek, 2 czerwca 2014

Białystok #1

Cześć! Jeśli przeglądacie mojego fanpage'a to zapewne widzieliście, że moja kolekcja Flyknitów powiększyła się o czerwono-czarne Racery. Przed wyjazdem na weekend do Białegostoku, miałem w planach wrzucić jeszcze krótka recenzje, jednak niestety ostatnio większość postów pisze z iPada, a tu nie mogę edytować stron w aplikacji Blogger'a. Także recenzja wleci na dniach, a teraz pierwszy z dwóch postów z pobytu w Białymstoku. Pierwszego dnia pojechałem z dziewczyną na zakupy, niestety było chłodno i zapowiadało się na opady, więc musieliśmy się odpowiednio ubrać.
Na sobie mam : kurtkę The North Face(z odpiętym polarem jest to świetna przeciwdeszczówka),
Bluzę firmy Malita - szkoda, że firmy nie robią już tak świetnych jakościowo bluz!
Czarny Basic Tees z H&M,
Spodnie to Levis 511 Communer, czyli wersja rowerowa, która jest dobrze wzmocniona w kroku, po wywinieciu nogawek mamy tasiemkę odblaskową. Jestem z nich bardzo zadowolony, bo są niezwykle wygodne i ich wykonanie powinno nie utrudniać nam przemieszczania się w cieplejsze dni.
Buty to właśnie nowy nabytek - Nike Flyknit Racer!
Jak Wam się podoba fit ?:)
www.instagram.com/szymonstanko




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz