poniedziałek, 24 lutego 2014

#2 Fuerteventura

Witajcie ! Czas na drugi post z Fuerteventury!
Dzisiejszy post będzie bardziej elegancki, niż sportowy jak ten ostatni. Po tym poście zostaną jeszcze dwa posty z wakacji, potem wracamy do bieżących spraw :)
Na dniach pojawi się też seria nowych zakupów w dziale "Sneakers".

Świetna pogoda, słońce, plaża. Czego chcieć więcej ? Mogę tylko dodać, że jedzenie było wyśmienite :D
W takim klimacie, aż chce się żyć, a co za tym idzie - chce się robić dużo zdjęć i sesji na bloga.
Zacznijmy od góry - okulary to Emporio Armani. Różowa, klasyczna, "Oxfordowa" koszula pochodzi z H&M. Do tego kontrastujące miętowe szorty również z tej sieciówki. Zegarek, który mam na ręce to już dobrze Wam znany z mojego bloga Burberry. Do tego wszystkiego na nogi założyłem Vansy Chukka, które są prezentem od mojej dziewczyny.

Aaa.. Byłbym zapomniał dodać, że na jednym zdjęciu mam zawiązany sweterek - podczas wyjścia do miasta trafiłem na  Esprit'a, gdzie kupiłem sobie kilka rzeczy. Jedną z nich jest właśnie granatowy sweter, który widać trochę na zdjęciu w przebieralni - idealny na letnie wieczory :)

Zapraszam do komentowania! :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz