piątek, 6 grudnia 2013

Winter is coming !

Robiąc foty do tego postu już przeczuwałem, że to chyba ostatnie zdjęcia bez śniegu w tle. Nie myliłem się. Zdjęcia wykonaliśmy z Fashion on my tippitoes 03.12, a dziś, czyli 07.12 jest u mnie już mnóstwo śniegu.
Oczywiście jako narciarz bardzo bym się z tego cieszył, gdyby nie ilość tego śniegu. wiatr, oraz zaspy, które cholernie utrudniają mi przemieszczenie się, ale dobra. Koniec narzekania. PRZYSZŁA ZIMA ! :)
W ostatniej chwili przed śniegiem i mrozem przyszła mi kurtka, którą tu widzicie - jest to kurtka firmy Barbour, bardzo lekka i bardzo ciepła - krótko mówiąc - idealna na tą porę roku. Dodatkowo ostatnio przy wybieraniu garnituru i innych gadżetów w Vistuli zakupiłem szalik, który według mnie świetnie pasuje do tej kurtki oraz do moich zimowych Vansów. Już się nie mogę doczekać, aż sprawdzę, czy dadzą radę na śniegu. :) Spodnie to już doskonale znane Pull&Bear, które po prostu uwielbiam, świetnie leżą i są bardzo dobrze wykonane, gdybym miał możliwość to kupił bym jeszcze z 4 pary tych spodni. Na nogach zdecydowanie ostatni raz w tym roku Nike Flyknit Trainer. Przygotowani na śnieg ? :)








7 komentarzy:

  1. Jest fajnie, jednak chyba albo zmieniłąbym buty, albo kurtkę, bo razem mi się to gryzie mimo że rzeczy są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty bardzo chętnie bym Ci zabrał :) Co ty na to? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko na tak, szczególnie kurtałka i buty :x, na wiosnę też je będę miał tylko inne cw.

    OdpowiedzUsuń
  4. nice shoes! im following you now :)

    http://catsandties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń