sobota, 9 listopada 2013

Burberry x Vans x Wtaps

Cześć ! Minęło kilka dni od ostatniego postu ale pogoda nie rozpieszcza i ciężko zaleźć dzień dobry na zdjęcia, wracając z dziewczyną ze szkoły udało nam się jeszcze przed deszczem zrobić kilka fot.
Mój post składa się w większości z rzeczy, które znacie z poprzednich wpisów, ale nie były nigdy tak połączone, chciałem spróbować i w sumie chyba się udało ? :)
Góra to kurtka Burberry Brit, która idealnie nadaje się na obecną temperaturę.
Pod nią mam sweter z H&M, który jest super wykonany oraz jest dość ciepły. Do swetra założyłem koszulę  popularnymi kropkami - tą kupiłem w Diverse - ma bardzo fajny krój.
Czas na spodnie. Od jakiegoś czasu szukałem zwykłych, materiałowych chinosów wszystko co mierzyłem w siecówkach było fajne, ale czegoś mi brakowało. W końcu zaszedłem do H&M, który w takich sprawach sprawdza się najlepiej - niska cena, dobra jakość, świetny materiał i krój.
Z całością kontrastują i dopełniają cały fit Vans x Wtaps Chukka.

Co sądzicie ? :) Zapraszam do komentowania i sprawdzenia bloga mojej dziewczyny :
www.mytippitoes.blogspot.com


 







4 komentarze:

  1. great look! Enter my giveaway! http://alovelystyle.blogspot.com.es/2013/11/sorteogiveaway-50-lumo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Propsy za look i buty. Mam OTW z piórka, wiadomo to nie Wtapsy :) ale kolory idealne co nie :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda. Fajne są te OTW, ale w momencie jak były w moim rozmiarze średnio finansowo stałem, teraz chyba SK8 Wtapsy wpadną :D

      Usuń
  3. naprawdę fajnie ! moje ulubione fity ;*

    www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń