piątek, 29 listopada 2013

Asics from Barcelona.


Cześć! Przepraszam za to, jak rzadko wrzucam posty na bloga, ale jest to moja zajawka, a muszę się uczyć żeby później jakoś żyć :D Dzisiejszy post chciałbym poświęcić w pewnym stopniu firmie z Japonii, na którą zrobił się ostatnio spory "bum" - Asics. W 2012 roku większość młodych ludzi z naszego kraju śmigało w Nike Air Max, ale mniej więcej w połowie 2013 zrobił się spory szum wokół Asics'a. Czego to jest sprawa?
Według mnie tego, że Asics wypuszcza w większości bardzo fajne wersje kolorystyczne swoich lifestyle'owych modeli. Ja najbardziej lubię GL3, GLSpeed, Saga. Dodatkowo jeśli weźmiemy pod lupę ( co już zrobiłem, a efekty zobaczycie niedługo ) Nike Air Max 1 z nowych wydań lub Asics GL3 również nowe wydanie to można od razu zauważyć różnicę w wykonaniu u wygodzie. Ja na dzisiejszy fit założyłem kolaboracyjne Asicsy GL SPEED z butikiem Kilates 24 Barcelona. Świetne dodatki i szczegóły robią z tego buta śmiałą pozycję w pierwszej 5 moich ulubionych par w kolekcji!
Spodnie to Destroyed Denim z Pull&Bear, który już znacie z wcześniejszych wpisów. Koszulka to coś, czego szukałem od jakiegoś czasu i przypadkowo się udało - zwykła szara koszulka z małym logo, dobrze wykonana i świetnie skrojona! Dostałem ją do zamówienia z The Avenue ( polecam sklep za świetną obsługę i za możliwość ugadania sporego rabatu!) Kurtka to moja zeszłoroczna The North Face 3in1.

Jak się Wam podoba całość ? :) Zapraszam do komentowania !










4 komentarze:

  1. W sumie wszystkie zazdroszczę, ale buty rozpierdol :). Pinroll w tym modelu spodni jakoś nie podoba mi się, wydaje mi się, że to się zdarza, bo mam też jedne jeansy z H&M to są po prostu nie do ogarnięcia, kiepsko tam wygląda podwinięcie. Kurtka kozacka, sam muszę kiedyś posiąść podobną, w końcu to TNF.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, akurat wąskie spodnie dziwnie się układają na Asicsach, dlatego do nich akurat zawsze kręcę pinrolla, a czasem też do innych biegówek :)
      Kurtkę polecam, mam tą 3w1 i super sprawa, bo na wiosnę i jesień mam przeciwdeszczową, a zimą zimową :)

      Usuń
  2. genialne buty;)
    enjoyourfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń