piątek, 11 października 2013

Szymon: Footscape


Cześć! Dawno nic nie dawałem z powodu braku czasu, ale korzystając z wolnej chwili od razu zabrałem się do roboty! Ostatnio musiałem ubrać się bardziej elegancko do szkoły, ale bez przesady. Wybrałem więc klasyczną, białą, casual'ową koszulę z H&M, jasny denim również z H&M, do tego założyłem kontrastujące i jakże wygodne Nike Footscape, których recenzję znajdziecie w dziale Sneakers. Do butów fajnie kolorystycznie pasuje mój zegarek Burberry, a na całość założyłem mój ostatni zakup, czyli parkę od Pepe Jeans. Bardzo praktyczny fit i bardzo, bardzo wygodny!

Zapraszam do śledzenia mojego INSTA - Sru66
Zdjęcia wykonała moja dziewczyna : Fashion on my tippitoes

Podoba się ? :)













5 komentarzy:

  1. buty obłędne , już Ci to mówiłam ! :*

    Zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty rzeczywiście robią wrażenie :) Świetne wyczucie stylu :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń