poniedziałek, 28 października 2013

"Cool Threes"

Cześć! Ostatnio mamy piękne, jesienne dni więc pogoda sprzyja robieniu zdjęć! Robiąc małą listę czego muszę szukać do szafy, zauważyłem, że bardzo rzadko noszę moją pikowaną kurtkę Burberry i postanowiłem zrobić z nią jakiś fit. Zacznijmy od góry tym razem, kurtka to wyżej wspomniana - Burberry Brit, do której odważyłem się założyć coś innego niż klasyczną koszulę, czy sweter- założyłem hoodie firmy : Breezy Excursion Powiem szczerze, że czułem się dość specyficznie, ale po wyjściu z domu coraz bardziej podobało mi się to połączenie. Spodnie to te z ostatniego wpisu - Pull&Bear - Destroyed Denim, na nogi założyłem wydanie Jordanów, którym od zawsze się jarałem - Jordan 3 Cool Grey. Udało mi się je kupić w tamtym roku nówki w pudełku, ale już po pierwszym wyjściu wiedziałem, że niestety nie są to buty do chodzenia na co dzień. Farba na midsole zaczęła strasznie pękać, tu na zdjęciach to jest ich 3 raz na nodze :(
Za jakiś czas będę musiał je odmalować, na razie znów wracają do pudła :)











Pozdrawiam ! :)

1 komentarz:

  1. Swietne Jordany, ideanie pasują do outfitu :)
    5!
    Zapraszam do mnie kicksloverrr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń