poniedziałek, 21 października 2013

"23"

Nazywając post "23" nie miałem na myśli żadnych ukrytych przekazów, czy nawiązań do filmu "Numer 23", który w sumie bardzo polecam. :) Chodziło mi o jeden z moich ostatnich, zakupów na nogach. Jordan 11 Cool Grey. Uwielbiam buty. Lubię rano mieć tą świadomość, że mam ogromny wybór co założyć na nogi, jestem też wielbicielem Jordanów, uwielbia te buty ze względu na ich historię no i wygodę, bo tego większości par nie można odmówić - chodząc po WSM w Warszawie miałem na sobie Vansy x Wtaps Chukka . Niby trampek, więc powinien być bardzo wygodny, a na 100% wygodniejszy od masywnego buta koszykarskiego. Absolutnie się z tym nie zgodzę! Vansy strasznie natarły mi stopy, a rozmiar mam dobry, lecz w momencie założenia tych JS'ów zapomniałem o jakichkolwiek niedogodnościach :)
Buty są głównie w szarym kolorze + biały midsole i sznurówki - dobra, sneakersy już Wam przedstawiłem. Idziemy do góry- spodnie to też jeden z ostatnich zakupów, wyglądają jak raw denim wysokiej jakości za kilkaset dolarów po "ewolucji", a tak na serio to zwykłe spodnie z Pull&Bear Destroyed kupione na forum za 100 zł już z wysyłką- śmiech, bo obecnie obok jasnych H&M i Levisów to moje ulubione spodnie, a wykonanie stoi na wysokim poziomie! Może ktoś już zauważył, ale źle się czuję bez paska, tutaj mam Levis'a, który ma dobre kilkanaście lat, a wciąż jest w super kondycji!
Crewneck to proste dopełnienie całości - H&M. Na wszystko kurtka, która pasuje do wieelu fitów, również kupiona w H&M.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania oraz na INSTAGRAM - KLIK :)



Jacket- H&M/Crewneck - H&M/Denim - Pull&Bear/Belt - Levis/Sneakers-Jordan 11 Cool Gray







5 komentarzy:

  1. powiedz gdzie kupię tę pikowaną kurtkę z insta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kurtka Burberry Brit z kolekcji z tamtego roku, raczej jej już nie kupisz, no ale możesz spróbować na eBay, chociaż tam uważaj na podróbki :)
      Ogólnie takie rzeczy najlepiej kupować w sklepach stacjonarnych - Warszawa.

      No i jeśli chcesz fajnego pikowańca to polecam też Barbour czy Aeronatica - będzie sporo taniej, a też są fajne! :)

      Usuń
  2. baaardzo, bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość na propsie, w ogóle na focie z góry w ogóle Jordany nie przeszkadzają, ale z dołu mega ciężkie się wydają :D, kurtka dojebana, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie są najzgrabniejszymi butami na świecie, ale wygoda jest na prawdę porównywalna do Roshe czy flyknitów, a może nawet trochę wygodniejsze :)

      Usuń