czwartek, 26 września 2013

Szymon : What is classic ?



Cześć Wam! Ostatnio pogoda w ogóle nie dopisuje do zrobienia zdjęć, więc korzystając z nadarzającej się okazji od razu je zrobiłem :) Dzisiejszy post może być dla wielu nietypowym, TAK - jestem świadomy, że zakładając bluzę do koszuli poruszam dla wielu temat "Tabu" ;) I w sumie mnie to cieszy, bo w mojej opinii nie jest to nic strasznego, a wręcz przeciwnie! Lubię takie połączenia, ale bluza musi nawiązywać do reszty fitu i uważam, ze w tym przypadku spełniłem to :) Bluza to już kiedyś wspomniany zakup z H&M. Jakościowo nie jest wybitna, ale najgorzej też nie jest jak na tą sieć :) Zupełnie inaczej niż koszula również z wyżej wspomnianej sieciówki. Ta koszula jest wykonana ze świetnego materiału, a jest też tak skrojona, że noszę ją z wielką przyjemnością zarówno, gdy musi być wsadzona w spodnie, jak również tak na luźno. Do wszystkiego założyłem spodnie Lee 101s z Selvedge. Mają dosyć specyficzny krój po przeróbce u krawcowej, ale i tak bardzo je lubię ! No i buty.. Buty to urodzinowy prezent od Zuzi (jej blog <3)
Vans Chukka CA, super wykonanie, wygoda i wygląd.
Jak oceniacie fit ? :)

Blouse : H&M/Shirt: H&M/Denim:Lee101S / Sneakers : Vans Chukka CA









Zapraszam do komentowania ! :)
Oraz na mój INSTAGRAM - Sru66

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie dane! Żałuje, że nie mam tych Vansów :/

    OdpowiedzUsuń
  2. za duzo palm a bluza nadaje sie na szmate lub na pizame , napewno nie na miasto,

    OdpowiedzUsuń