sobota, 7 września 2013

Szymon : Street Life

Cześć! Ostatnio pogoda się trochę polepszyła, chociaż wieczory są dalej chłodne i niezbędna jest już jakaś kurtka. Z jednej strony to fajnie, bo zawsze to dodatkowy element do fitu no i może bardzo "wzbogacić" fit!
Na górę założyłem bluzę na krótki rękaw z Zary, bardzo ją lubię, jest bardzo fajnie wykonana! Do tego woskowany denim z H&M, Jordan VI "Bulls" oraz oliwkową kurtkę ze skórzanymi rękawami z H&M. Koraliki zdobiące moją rękę również pochodzą z H&M. Jak oceniacie ten outfit? Według mnie żadne inne spodnie na pasują tak dobrze jak te woskowane do takich fitów i tych Jordanów :)
Chciałbym Was powiadomić, że następny wpis, który wrzucę za jakieś 3 dni, będzie znowu bardziej elegancki i bardzo polecam sprawdzić !






 








Zdjęcia wykonała moja dziewczyna z Fashion on my tippitoes , u której możecie sprawdzić jej nowy post!

Zapraszam do komentowania oraz śledzenia mnie na moim prywatnym Instagramie - @sru66

Pozdrawiam, Szymon.

14 komentarzy:

  1. całość jest świetna, faktycznie z woskowanymi spodniami te jordany wyglądają najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;)
    kurtka najlepsza <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się ten fit, a te buty są świetne <3
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, kurtka jest mega :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. mega kurtka!

    zapraszam do siebie www.inszaworld.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. również obserwuje ;d

    masz skórzane spodnie ; > ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to są woskowane spodnie z H&M, kupiłem teraz z eko-skóry z Zary ! :)

      Usuń
  7. jak wiło widzieć, że się rozwijacie! Dawno mnie nie było, ale już wracam do gry;) Outfit świetny- sama bym się tak ubrała. Wielki plus za spodnie:))

    Katya

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna kurtka, wyglądasz świetnie. Pozdrawiam, Edith :*

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne zdjęcia super stylizacja i dodatki zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki troche Kanye się zrobiłeś ;) kurtka mnie w ogóle nie jara. Nie przepadam za nimi.

    Reszta bardzo ok, zazdroszczę buciwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie przesadzajmy :D Wpadło ostatnio kilka pomysłów na fity w takim stylu, ale właśnie ładuje się fit w zupełnie innym :)

      Usuń
  11. Spodnie genialne;wyglądają jak ze skóry.Wielkie brawa za pomysł i zestaw.

    OdpowiedzUsuń