niedziela, 15 września 2013

Szymon : Dinner With Girlfriend.

No cześć wszystkim ! Osoby, które obserwują mojego prywatnego Instagrama widziały już jakiś czas temu zdjęcie przed wyjściem na obiad z moją dziewczyną, wtedy też zrobiliśmy zdjęcia, ale miałem ciągle mało czasu na obrobienie ich wszystkich. Wreszcie przy niedzieli mogę oddać Wam mojego nowego posta! Ogólnie moi czytelnicy już pewnie zdążyli zauważyć, że na co dzień wolę bardziej streetwear'owy styl, jednak czasem uwielbiam ubrać się bardziej elegancko, może nie bardzo oficjalnie, ale jakoś to wypośrodkować. Praktycznie cały ten fit jest złożony z nowości w szafie. Sweter pochodzi z nowej kolekcji H&M, jestem zaskoczony jego super wykonaniem i materiałem ! Do tego błękitna koszula z brązowym nakrapianiem, brązowymi latami na łokciach pochodzi z Zary, od momentu kiedy ją przymierzyłem po prostu musiałem z nią wyjść ! Spodnie pochodzą również z H&M. Do tego założyłem buty, do których dłuugo się przekonywałem. Desert'y chciałem kupić sobie Clarks'a, ale ponieważ NIGDY wcześniej nie posiadałem tego typu obuwia to szkoda było mi wydawać ok. 400 zł, na buty co do których nie byłem przekonany czy w ogóle będę je nosił. Postawiłem na "zastępczaki" z H&M. Oczywiście nie ma co porównywać jakości butów z H&M i Clarks'a, ale teraz już wiem, że w niedalekiej przyszłości Clarksy to mój must have ! Całość dopełnił zegarek Burberry.
Jak oceniacie całość? Chcielibyście więcej postów w takim stylu ?:)

Zapraszam do komentowania !
 











 


Zdjęcia wykonała moja dziewczyna Zuzia z Fashion on my tippitoes

Zapraszam na jej bloga i mój Instagram- sru66

3 komentarze:

  1. Ooo klasa! Juz pisalam ma fejsie;) ja jestem jak najbardziej za takimi klimatami!

    Katya

    OdpowiedzUsuń