czwartek, 5 września 2013

Szymon : Denim Love.

Cześć ! Ostatnio zacząłem znowu szkołę, więc trochę brakowało czasu na bloga, ale już powoli wdrążam się w szkolny tryb życia i znajduję czas na większość rzeczy, więc mam nadzieję, że będę dość często Wam coś wrzucał ! :) Ostatnio było trochę chłodniej, temperatura była już typowo jesienna, więc i tak fit chcę Wam przedstawić. Ogólnie jakoś nie byłem przekonany do fitów w denimowej koszuli i spodniach, ale powiem szczerze - nawet spodobała mi się taka stylówka. Może najpierw bez kurtki:  Jasna dżinsowa koszula z H&M, pod spodem(koszulę nosiłem zapiętą na jeden, trzeci od góry guzik) czysty, biały tees z Zary. Spodnie to jeden z ostatnich nabytków - Denim z H&M, długo szukałem tak fajnie leżących jasnych dzinsów, żadne Levisy(bardzo lubię tą firmę!) ani Lee nie zapewniały mi tak fajnego kroju jak te z H&M za zwykłą cenę tylko 129 zł! Buty to jedne z moich ulubionych, mianowicie Jordan 1 Royal Blue. Zegarek to oczywiście Burberry, plecak to szkolny(ale świetnie sprawdza się na wyjazdy!) The North Face, tak samo jak kurtka, która jest 3w1 - zimą kurtka przeciwdeszczowa + polar, wiosną/jesienią polar osobno, kurtka deszczówka osobno. Jak Wam się podoba taki fit?
Zdjęcia wykonała moja dziewczyna z Fashion on my tippitoes ! <3
Zapraszam, bo wrzuciła nowego posta no i zapraszam do śledzenia mnie na I.N.S.T.A. - Sru66


Byłbym zapomniał ! Na blogu wczoraj wbiło się ponad 20.000 wejść ! Wielkie dzięki! Jesteście wielcy ! :)













-Szymon.

2 komentarze:

  1. te buty są po prostu boskie <3
    www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis choć szkoda że na zdjęciach tak strasznie się chowałeś z tymi głowami do dołu :P Jak dla nas buty są świetne :D
    Zapraszamy do nas:)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń