środa, 21 sierpnia 2013

Szymon : #PhenotypeCamo

Cześć ! Bardzo długo szukałem fajnych szortów we wzór camo na lato. Na moje szczęście urodziła się firma Phenotype , która stworzyła idealne dla mnie camo szorty "Phenoarmy" Kolor motywu jest mocny, nie jakiś wyblakły, zastosowali również ostatnio bardzo modne skórzane wykończenia. Sam krój też jest świetny. Bardzo polecam! Do spodenek camo założyłem zwykły czarny tees z H&M, wziąłem też ze sobą na wszelki wypadek bluzę - mój crewneck ze skórzanym karczkiem z Zary. Zegarek to mój codzienny Burberry, a buty to jeden z hitów lata - Nike Flyknit Trainer +1. Z nowinek to założyłem swojego prywatnego lookbook'a :
Szymon Stańko Lookbook. Zdjęcia wykonała moja kochana dziewczyna Zuzia, z Fashion on my tippitoes .

Zapraszam do komentowania, każdy komentarz czytamy i jest on wielką motywacją do dalszych działań ! :)















 

 Szymon - Sru66 on Instagram

7 komentarzy:

  1. super fit <3 buty są idealne :)
    www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiście dane, te Flyknit miałem szansę kupić za 340 zł, ale kupiłem inne buty w sumie nie wiem czy żałować czy nie :) będzie jeszcze okazja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O stary! Ale okazja! Mogłeś mówić :( Ja kupię każdą ilość tych butów :D

      Usuń