wtorek, 27 sierpnia 2013

Szymon: Street Snake.

Cześć Wam! Powoli kończą się wakacje, co nawet widać po pogodzie.. Zrobiło się dużo chłodniej, więc do fitu musiałem założyć kurtkę wiatrówkę firmy Reebok, zwykłą, czarną - pasującą praktycznie do wszystkiego. Pod spód założyłem mój nowy zakup- klasyczną, szarą bluzę H&M, pod nią miałem koszulkę ze starej kolekcji Misbhv, której zbytnio nie widać. Na mojej ręce fit "rozwesela" zegarek Casio G-Shock.
Spodnie to jedne z moich ulubionych Levis 519. Na moich nogach widzicie Nike x Stussy - All Court.















Całość uważam, za bardzo dobry fit i osobiście bardzo mi się podoba, co w sumie nie zdarza się często, gdyż zawsze uważam, że coś mi nie pasuje do perfekcji :P


Jak zwykle zapraszam do komentowania, piszcie co uważacie, bo to motywuje!
Śledzenia mnie na I.N.S.T.A - sru66
Obadania mojego prywatnego lookbook'a - Szymon Stańko
Zalajkowania fanpage'a BBB

Trzymajcie się! Wieczorem w dziale Sneakers wpada recenzja moich ostatnich zakupów!!

5 komentarzy:

  1. Ja chłopakowi raz kupiłam taką kurteczke w lumpeksie za złotówkę i się z nią nie rozstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza fajna ;d

    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    ps. wyłacz weryfikację komentarzy,

    OdpowiedzUsuń