środa, 14 sierpnia 2013

Szymon : Red Torro.

Cześć !  Bardzo długo nic nie dodawałem, ale musicie mnie zrozumieć - mam wakacje, które spędzam z dziewczyną i nie mam często głowy i czasu do robienia zdjęć na bloga. Na szczęście! Jestem teraz w Białymstoku u dziewczyny i wczoraj zrobiliśmy kilka zdjęć. Tak jak napisałem na fanpage'u - powstał nowy(według mnie świetny) damski blog modowy, na którym na całe szczęście nie znajdziecie outfitów z JAKŻE MODNEJ reklamówce lub folii, tylko fajne, dobrze dobrane zestawy ubrań. Gorąco polecam sprawdzić bloga mojej dziewczyny pt. Fashion on my tippitoes !
Ja, ponieważ jestem jeszcze trochę chory, na wyjazd na zakupy do Białegostoku wziąłem ze sobą crewneck z Zary, który bardzo mi się przydał, gdyż mocno się ochłodziło. Pod spodem miałem zwykły czarny tees z H&M, bransoletki z H&M, zegarek Burberry, denimowe spodenki również pochodzą z H&M. Buty to wczoraj założone pierwszy raz Jordan IV "Toro"

Mam nadzieję, że podczas obecności w Białym zrobimy z dziewczyną jeszcze kilka zdjęć na posty










Crewneck : Zara/ Tee : H&M/ Bracelets: H&M./ Watch : Burberry/Shorts : H&M/ Sneakers : Jordan IV "Toro"


Zapraszam do komentowania i sprawdzenia bloga mojej dziewczyny ! :)

Enjoy!

-Sru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz