czwartek, 15 sierpnia 2013

Szymon : Forest.

Wczoraj wybraliśmy się z dziewczyną na spacer po okolicznym lesie w jej rodzinnej miejscowości, Czarnej Białostockiej. Jak to na spacer dresy > denim. Po spacerze musieliśmy kupić kilka artykułów spożywczych, więc zabrałem też ze sobą plecak. Wybrałem buty, które chyba były najlepszą z możliwych opcji do lasu, czyli Nike Roshe Run, dresy z niskim stanem i zwężanymi nogawkami pochodzą z Bershki, miałem je już na sobie w #Comfortable kilka fitów wstecz.
Koszulka to Diamond x Casie, bardzo lubię jej krój, koszulki Diamonda mają taką przypadłość, że jak normalnie kupuję Lki, to zawsze są trochę za duże na mnie, ale po pierwszym praniu już leżą idealnie i nic się dalej nie zmienia. Czapka to sprawdzona na takie wyjścia 5panelówka od Less.
Plecak to mój szkolny, ale idealny na wyjazdy i w góry - The North Face.












Zapraszam do komentowania i udostępniania oraz do śledzenia mnie na Instagram : @Sru66

10 komentarzy:

  1. łaaa koszulka z Cassie. Skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka pochodzi z www.karmaloop.com Diamond Supply x Casie stara kolekcja :(

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz ;) buty mega

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look:)

    Buty mega!

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie i buty <333 Świetny blog, często oglądany przez mojego chłopaka,a od dzisiaj i przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO to super! Miło mi, że zaglądacie do mnie! :D

      Usuń