piątek, 5 lipca 2013

Szymon : Floral.

Cześć Wam! Ostatnio nie zwalniamy tempa, staramy się pokazać Wam jak najwięcej letnich fitów.

Cały dzień był upalny, wieczorem się trochę ochłodziło, więc można było założyć nawet bluzę.
Burgundowa bluza pochodzi z H&M, podobnie jak czysty biały tees pod spodem i bransoletki.
Zegarek to już dobrze Wam znany Burberry - szukałem czegoś nowego, ale po prostu żaden z oglądanych nie spodobał mi się tak jak ten! Spodenki w kwiaty są z Zary, kupiłem je na obecnych wyprzedażach, trochę się wahałem, ale ostatecznie jestem bardzo zadowolony, że je kupiłem :)
Buty.. Buty to ostatni zakup - Nike Roshe Run "TEAM RED" długo zastanawiałem się nad nimi, ponieważ nie zdążyłem kupić ich w normalnej cenie, od której miałbym jeszcze sporą zniżkę i musiałem wybrać - przepłacić czy czekać, że może uda się kupić w normalnej cenie. Wybrałem pierwszą opcję. Oczywiście nie zawiodłem się na nich! Bardzo wygodne, lekkie i przewiewne! Czego chcieć więcej od letnich butów?
Na ostatnim zdjęciu umieściłem buty, które były u mnie na rotacji w ciągu tego tygodnia.

Jak ocenicie całość? :)













New Balance 574 iD by VagrantSneaker/Nike Air Flow/Nike Roshe Run/Nike Roshe Run

Na koniec klasycznie zapraszam do komentowania i śledzenia nas na facebook'u
oraz na instagramie : @sru66

-Sru

9 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, spodenki są bardzo letnie i wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, całość bym podebrał, ale te gacie w ogóle mnie nie przekonają, proste chinoski byłby tu idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że do nas zaglądasz :)

      Ja też na początku nie byłem przekonany, ale materiał z jakiego są wykonane przekonał mnie do nich całkowicie - są dużo przewiewniejsze od moich chinosów, chociaż z nimi też niedługo jakiś fit będzie.. :D

      Usuń
  3. zabiłabym za te roshe runy! a spodenki według mnie spoko z nimi kontrastują, nie jest nudno:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłeś roshe runy? Były mniejsze rozmiary? Szukam od miesiąca :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć ! Swoje kupiłem od użytkownika forum, na Twoim miejscu poszukałbym w footlockerach :)

      Usuń
  5. Szorty są mega! Zapraszam do mnie ;)

    E.

    OdpowiedzUsuń