środa, 3 lipca 2013

Szymon : Comfortable.

Cześć, dziś przede wszystkim postawiłem na wygodę. Nie miałem ochoty czuć się uwięziony, czy też mieć ograniczone ruchy przez koszulę wsadzoną w chino itp. Bluza ze skórzanym karczkiem pochodzi z Zary. Nie grzeszy jakością, trochę się rozciągnęła, nie jest też precyzyjnie wykonana - średniawka, ale bardzo mi się podoba jej wygląd. Pod spód założyłem koszulkę firmy Diamond "Casie" - co do tej firmy mam raczej pozytywne zdanie. Zawsze zamawiam rozmiar L, jak przychodzą są trochę za luźne, ale po pierwszym praniu są już idealne. Nadruki się ciut spierają po pierwszym praniu, później już nic się nie dzieje. Generalnie polecam. Od jakiegoś czasu brand jest dostępny nawet na unhuman.pl, ale większy wybór jest na amerykańskim www.karmaloop.com - gorąco polecam! Do tego wszystkiego założyłem dresy z niskim krokiem i zwężanymi nogawkami firmy Bershka ( dziś pierwszy raz założone, wczorajszy zakup) i jestem z nim bardzo zadowolony! Nie są mega grube, wydają się być dobre wykonane, chciałoby się rzec - idealne na letnie, wieczorne wypady. Na stopy założyłem kolejne mega wygodne letniaki - Nike Air Flow. Te buty albo się uwielbia albo się nienawidzi, przez dość kontrowersyjną bryłę. Przy moim 10 us- 44 eu wyglądają z niektórych perspektyw jak kajaki, a co dopiero większe! Tak czy inaczej są baardzo wygodne i bardzo przewiewne!






 







Zapraszam do komentowania i śledzenia!
Zapraszam również na instagram : @sru66


Trzymajcie się,
-Sru!

4 komentarze:

  1. Ficik bardzo wporzo, ale nie umiem się nigdzie przekonać do szarych dresów, no po prostu nie siada mi to. Buty i bluza na ogromnym propsie. W sumie nie dziwię się, że nie grzeszy ona jakością, temat już oklepany milion razy hehe, po prostu Zara robi piękne jednorazówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiesznie, że nie przekonujesz się do szaraczków, ale może kiedyś :)
      Super ująłeś rzeczy z Zary " piękne jednorazówki"

      Wpadaj częściej!

      Usuń
  2. Buty sa genialne :D

    ______________________________________________

    www.casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń