niedziela, 21 lipca 2013

Szymon :#BLVCK

Cześć ! Dawno nic nie wrzucałem, bo byłem mocno zalatany przed startem w Beko Ełk Triathlon, ponadto spędzałem tydzień z dziewczyną. Wieczory bywały bardzo zimne, stąd kurtka i bluza, ale uwierzcie, że jak wracaliśmy w nocy to i tak było bardzo zimno :) Lubię ciemne fity, pasuje mi ten kolor, fajnie można go zestawiać. Kurtka jest z Zary, choć ubrania z Zary itp. sklepów są bardzo często słabej jakości to na tą kurtkę nie mogę narzekać! Crewneck też jest z Zary tak samo jak koszulka:)
Woskowane spodnie pochodzą z H&M, a buty to moje ulubione Nike Flyknit Trainer +1 !
















Zapraszam wszystkich do komentowania i śledzenia mojego Instagrama : @Sru66

6 komentarzy:

  1. B. wporzo ficik sam bym się tak ubrał z tym, że wolę Roshe niż Flyknit, narazie nie potrafię się do nich przekonać, nie wiem dlaczego!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te dwa modele są na równi, Flyknity musiałbyś założyć i pochodzić trochę wtedy byś się przekonał, że są równie fajne jak Roshe, kwestia wizualna to już każdy osobiście musi sobie dopasować :)

      Usuń
  2. Nie mogłam dodać wczoraj komentarza z telefonu;/
    Outfit oczywiście w moim stylu po pierwsze: bo czarny, po drugie: gwiazdki, po trzecie: pikowana kurtka. Chyba poszukam tego tee w Zarze - jest mega dobry, a ja coraz częściej ubieram się w męskie T-shirty. Co tu dużo mówić - stylówka kozacka. Jeszcze bardziej mi się tu podoba!

    Katya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj, bo ostatnio był na wyprzedaży i kupiłem za 79, zamiast 100.
      Jeśli coś zostało, to teraz pewnie jest jeszcze taniej ! :)

      Usuń
    2. nie mów, że wyprz... to zobacze jak bede w Krakowie, w Opolu już prawie nic nie bylo fajnego :( a już na pewno nie to, czego szukalam. Tak już mam z tą 'moją' Zarą;) dzięki!

      Usuń