wtorek, 18 czerwca 2013

Give Me Some Time.

Ostatnie dni szkoły to istny koszmar, natłok nauki mnie przerasta, mózg paruje i ledwo znalazłem wczoraj chwile, aby zrobić kilka zdjęć na krótkim spacerze z dziewczyną. Musiałem dojechać moim Ruckusem na spotkanie, więc założyłem kurtkę, chociaż chodząc było mi w niej za gorąco.
Parka ze skórzanymi rękawami - H&M, to tego założyłem koszulkę Polo z wyszytymi czerwonymi kotwicami na całej koszulce z H&M Premium (bardzo polecam!). Na tyłek naciągnąłem(bo znów mi trochę przybyło..) jedne z moich ulubionych spodni- Levis 519, a do tego już "zwykłe" czarno-białe Nike Air Max 1 x Ben Dury - jakość wykonania tej kolaboracji i różne elementy miażdżą!













Na koniec klasycznie zachęcam do komentowania, polubienia fanpage'a oraz zafołowanie mnie i BBB na Instagram!

@sru66
@BlessedBrosBlog

1 komentarz: