piątek, 14 czerwca 2013

Classic.


Cześć Wam! Wczoraj przyszły moje nowe Flyknity, więc dziś był dzień "rozchodzenia" ich :)

Jak napisałem wczoraj - są bardzo niepraktyczne, po dniu w szkole musiałem czyścić plamę jakiegoś błota(?) szorując je 10 min ręcznikiem z wodą i mydłem, a nie zeszło do końca. Tak samo jak przewidywałem, lekkość, przewiewność i wygoda butów są PORAŻAJĄCE! Genialny letniak!
Na wieczorny letni spacer wybrałem koszulkę z kieszonką z H&M zrobioną z bardzo cienkiego, przewiewnego materiału, do tego klasyczne brązowe chino z Zary, które zawinąłem w pinroll'a, bo uważam, że to najlepszy łącznik klasycznych spodni ze sportowymi butami jakimi są Nike Flyknit Trainer+1 !
Do tego okazyjnie wrzucam outfit mojej dziewczyny, bo zupełnie przypadkiem dobraliśmy się dziś kolorami ! :) Założyła No-name'owy sweterek, do tego koszulkę z czarnym nadrukiem z Zary, dresowe krótkie spodenki z Pull&Bear i klasyczne Conversy All Star( swoją drogą też muszę w końcu zakupić ten but!)








\














1 komentarz:

  1. Świetny outfit! Nie wszystkie miodowe spodnie mają ładny odcień, jednak Twoje trafiają w dziesiątkę! Melanżowa koszulka też dobra ;)

    Katya

    OdpowiedzUsuń