poniedziałek, 10 czerwca 2013

BRED & CAMO





Cześć! Czuję już lato, co mnie bardzo cieszy i daje siłę do końcówki szkoły i jakichś ciekawych fitów:)
Na pokazany fit przygotowałem koszulkę Boxlogo firmy Obey, przy której chciałbym się zatrzymać. Dużo osób na forach strasznie jarało się tą firmą, bo nie jest bardzo droga, ale rzeczy które posiadam są bardzo dobrej jakości, lecz przez wysyp PODRÓB Z ALLEGRO, oraz 13 latek/latków w tych podróbach spora ilość osób zraziła się do tej firmy. Mnie też dziwie jest zakładać rzeczy Obey'a, bo nie chcę być utożsamiany z osobami wyżej wymienionymi. Jeśli chodzi o tą firmę można ją kupić w Polsce na UNHUMAN.PL, ja jednak preferuję USA i niezawodny www.KARMALOOP.com . Do tego spodenki z takim trochę digital-camo wzorem od motocrossowej firmy One Industries ( bardzo ciężko dostać w Polsce, ale polecam USA). Do camo i szarej koszulki z czerwonym boxlogo fajnie przypasowały mi Jordan IV Bred, chociaż potrzebowałem w wyborze butów pomocy dziewczyny i SQT :P ( Zdjęcie macie poniżej) do wyboru miałem jest Jordan III Bred i LeBron X "Cutting Jade", czy według Was któreś z nich leżałyby lepiej ?:)














JUMPMAN!

-SRU-
Instagram:
@Sru66
@Blessedbrosblog


10 komentarzy:

  1. Jestem ogrooomną fanką tych butów, niestety nigdzie nie mogę ich znaleźć. Są gdzieś jeszcze do zdobycia?

    Katya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Katya! Moja dziewczyna też zakochała się w IV Bred, ale raczej marne szanse na zakupienie ich :( Jedynie jakieś fora/ebay :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź BBb! może jeszcze kiedyś staną na mojej drodze;)

      czekam na kolejne posty!
      Katya

      Usuń
    3. chciałam jeszcze dodać, że ostatnie zdjęcie zajebiste :D

      Usuń
  2. Sru melduję się! Też jestem mega fanem tych butów jak Kataya. W sumie najbardziej jarają mnie zajawkowe foty najnowszych III i jestem mega nimi zajarany, ale te też są niezłe. Kolory butów elegancko fitują z teesem, zastanawiam się jakby ficik wyglądał ze spodniami We Peace It Apparel (te camo ze skórzanymi elementami).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześc Wloski! Miło mi Cię tu widzieć! Też podobają mi się najnowsze III te czarne z Fear Packu bodajże, ale również czekam na III Fire Red! :)
      Masz rację ze spodniami - są bardzo fajne, ale boję się o rozmiarówkę + jest jeszcze sporo par, które chciałbym nabyć, a fundusze są ograniczone:(

      Usuń
  3. Kolesie na blogspocie! Już was kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, te które wybrałeś wyglądają najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń