piątek, 28 czerwca 2013

After Birthday.

Cześć Wam! Przedwczoraj miałem urodziny, wczoraj jeszcze raz spędziłem dzień z dziewczyną i zaprosiłem SQT oraz kolegę ze starego osiedla na jakąś pizzę. Po tych upałach w sumie fajnie, że było trochę chłodniej i mogłem zarzucić jakieś Jordany. Postawiłem na Jordan 1 Royal Blue, do których założyłem kontrastujący z nimi denim Vistula, koszulkę Seventh i bluzę firmy Malita. Dziś zaraz wyjeżdżam do Warszawy na jakieś zakupy, w poniedziałek jadę do Gdańska, więc aktywnie! Jutro spodziewajcie się wpisu w dziale Sneakers, a w nim opis prezentu urodzinowego od dziewczyny, czyli Vans Chukka CA "Hula Camo" !





























Komentujcie, śledźcie nas na FB + instagram : @sru66

4 komentarze:

  1. Awesome outfit! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo spoko bluza! Klasyczna i czarna <3
    właśnie planuję kupić podobną - zawsze pasuje do wszystkiego:)

    Katya

    OdpowiedzUsuń