środa, 29 maja 2013

Stripes & Skulls



Witajcie! Wieczorem wyszedłem z kumplem pogadać, ale trzeba było też założyć coś na siebie :)
Tak więc zarzuciłem jedną z moich ulubionych koszulek - H&M Premium Cotton, do tego pierwszy raz założyłem spodenki Ralph Lauren'a Rugby z granatowymi czaszeczkami. Chciałem założyć do tego czerwone Vansy, aby trochę "rozweselić" ten outfit, ale natarłem sobie w dzień pięty i musiałem postawić na wygodę - MEGA WYGODNE Nike Flyknit Trainer. Nie wiem co Wam jeszcze napisać. O! Chłopaki z Dopeness In Poland napisali dziś do nas i może powstanie z tego jakaś współpraca! Bardzo mnie to cieszy! :)
Życzę Wam miłego weekendu, zaglądajcie do nas - pewnie zarzucimy jakimiś fitami! :)












Klasycznie zapraszam na Instagram :
@SRU66
@SQT160
@BLESSEDBROSBLOG

1 komentarz:

  1. Ogólnie dobry fit, ale widziałem u Was lepsze :D

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń