piątek, 17 maja 2013

Fresh Stuff!



Cześć! W środę byłem z moją dziewczyną na pierwszej części letnich zakupów z Gdańsku.
Przed przyjazdem do Galerii Bałtyckiej zajechaliśmy do TK- MAXXu, gdzie udało mi się zakupić długo wyszukiwane shorty Ralph Lauren’a Rugby oraz równie poszukiwane dresowe spodenki Nike , które bardzo fajnie będą spisywały się na wypady rowerowe, ogniska itp.



Po przyjeździe do Galerii spędziliśmy ładnych kilka godzin na poszukiwaniu „smaczków”, na początku szukaliśmy rzeczy głównie dla mnie i jako pierwszą rzecz kupiłem skórzany pasek z Reportera, który był na bardzo fajnej wyprzedaży i zapłaciłem za nią 1/3 ceny początkowej + moja dziewczyna mogła kupić sobie koszulkę za pół ceny. Następnie udaliśmy się do H&M, gdzie znalazłem koszulkę wykonaną ze świetnej bawełny Premium, tak samo jak Polówka. Następnie dorwałem tam krótkie Denimowe spodenki. Miałem jeszcze dwie rzeczy na liście Must Have’ów – koszulę z Zary i „pelerynę”, czyli dłuższą bluzę z kapturem również z Zary – tej drugiej niestety nie było.
W Zarze moja dziewczyna kupiła sobie koszulkę z czarno-białym napisem i poszliśmy dalej.
Następnie udaliśmy się do Bershki, gdzie kupiła białą koszulkę z koronką, a stamtąd do Pull & Bear, gdzie znaleźliśmy jeszcze kilka fajnych rzeczy – beżowe spodnie w kropki, spódniczkę oraz koszulkę z niebieskim wzorem. Został jeszcze jeden sklep, na który mieliśmy oboje siły – Stradivarius, w którym to było kilka fajnych rzeczy takich jak – miętowe i białe spodnie, koszulka w niebieskie paski, koszulka w niebieskie wzory. Do mojej dziewczyny niedawno przyszły czarne botki ze Stradivarius’a, oraz Nike Roshe Run, a do mnie Nike AM1 FB i Nike All Court x Stussy oraz Nike Air Huarache wylicytowane za grosze na Allegro – zapraszam do sprawdzenia działu SNEAKERS 
Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupów, czekajcie na jakieś ciekawe fity!







Piszcie komentarze, każdy czytamy i jest motywacją do kolejnych postów i zadań!


-sru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz