poniedziałek, 27 maja 2013

Family Dinner !

Cześć! Wczoraj byłem  na chrzcinach mojego kuzyna, dziś wrzucam mój fit z wczorajszego obiadu :)
Generalnie BEZNADZIEJNIE czuję się w pantoflach, więc w każdym możliwym momencie staram się ominąć ten element eleganckiego stroju. Na chrzest zdecydowałem się założyć genialną koszulę z Zary z paskami od wewnątrz, które tworzą świetny efekt! Do tego woskowany denim z H&M (bardzo je lubię) i... Vans x Wtaps Chukka - ostatnio ta para bardzo przypadła mi do gustu! Ułożyły się do moich stóp i są bardzo wygodne. Oczywiście dopełnieniem musiał być pasek- założyłem zwykły, brązowy, skórzany pasek z Reporter'a, a na rękę zegarek jednej z moich ulubionych firm - Burberry. Pikowana kurtka, którą zarzuciłem na siebie, gdy pogoda się pogorszyła to Burberry Brit.






MUSIAŁEM WRZUCIĆ TO ZDJĘCIE Z MŁODSZYM BRATEM :D





Zdjęcia zostały zrobione w Businessman Institute/ Restauracja Klub Sosnowy Warszawa - BARDZO POLECAM TO MIEJSCE!

Zapraszam na nasze profile na Instagram:

@SRU66
@BLESSEDBROSBLOG

1 komentarz: