poniedziałek, 13 maja 2013

Dots!



Cześć Wam! Na długie zakupy wybrałem coś całkiem eleganckiego, ale też wygodnego!
Stwierdziłem, że połączenie koszuli w kropki z Diverse ze spodenkami z H&M, paskiem Levis oraz czarnymi Roshe Run’ami będzie wręcz idealne. Spodobało mi się ostatnio połączenie casual’owych, podwiniętych koszul z biegówkami. Zakupy można zobaczyć w poście poniżej, a zakupy butowe w dziale SNEAKERS (LINK NIEDŁUGO WLECI)











Piszcie komentarze, każdy czytamy i jest motywacją do kolejnych postów i zadań!
 



  - sru

2 komentarze:

  1. jak brałeś Roshe? na styk czy pół cm większe? ogólnie rozmiarówka t2s tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dziale Sneakers jest odpowiedź na Twoje pytanie :)
      - biorę tak jak ostatnio wszystko - 10 us, lubię mieć buty na styk, które mnie nie uwierają, chociaż większość par mam 10.5 us.

      Usuń